LookEdit > Portfolio > MYSC Parfumerie

MYSC is dé parfumerie & beautysalon in Rhoon & Rotterdam waar de mooiste merken hand in hand gaan met deskundig en persoonlijk advies.  Waar een unieke ambiance je betovert. Bij MYSC kom je terecht in een prachtige parfumerie met beautysalons waarbij je naast ontspanning ook een stukje gezelligheid kunt vinden!

In samenwerking met MYSC design ik zowel online als offline content ;
Denk hierbij aan social media posts, het maken van nieuwsbrieven en wenskaarten.
Ook worden hiervoor teksten bedacht en uitgewerkt.

Nieuwsbrieven

Wenskaarten

Socials

Website onderhoud

Video-, en fotografie

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven zijn een krachtig middel. Zo kun je klanten informeren over de nieuwste musthaves en lopende acties. Met gerichte e-mailcampagnes bereik je specifieke doelgroepen. Zoals klanten die geïnteresseerd zijn in MYSC events, beauty behandelingen, de nieuwste make-up trends, of exclusieve skincare. Voor elke doelgroep wordt zorgvuldig nagedacht over relevante en boeiende content. Deze gerichte aanpak zorgt voor hogere betrokkenheid en versterkt de klantrelatie.

Wenskaarten

MYSC voegt bij elke bestelling een persoonlijke wenskaart toe voor een extra beleving. Deze wenskaarten worden elk kwartaal vernieuwd. Ook wordt het afgestemd op de nieuwste seizoensgebonden musthaves en kleuren. Zo sluit de kaart perfect aan bij de trends van het moment en versterkt het de klantbeleving.

Social Media

Social media speelt een grote rol bij MYSC. Zo hou je niet alleen in store, maar ook online interactie. Door middel van Social Media houdt MYSC haar volgers op de hoogte van onder andere de nieuwste beauty behandelingen, events, trends en musthaves. Van tevoren wordt er besproken wat voor stijl we aanhouden, welke onderwerpen/acties er uitgelicht gaan worden en wat voor teksten we gaan schrijven voor onder de post.

MYSC Parfumerie

Website onderhoud

De website is de belangrijkste bron wat betreft online marketing.
Elke week worden daarom ook de homepage banners geupdate, hebben wij seizoensgebonden online magazines en komt er een nieuwe blog online.

MYSC.NL

Video-, en fotografie

Met beeldmateriaal kun je binnen één oogopslag laten zien wat jouw bedrijf te bieden heeft.
Consumenten zien graag beelden van de producten die zij willen aanschaffen of beelden van hoe je een product gebruikt of wat het resultaat van een behandeling is na een aantal weken. Met een foto/video kan je deze extra beleving aanbieden.